Opis základných služieb
Služby Podpory pre pokladničné systémy EKasa poskytujeme jednorazovo (Ad hoc) alebo na základe uzatvorenej SLA zmluvy. Uzatvorenie SLA zmluvy poskytuje klientom veľa výhod pri poskytovaní podpory. Porovnanie oboch spôsobov poskytovania podpory nájdete v nasledovnej tabuľke:
.
- Zadávanie požiadaviek (registrácia pred zadaním prvej požiadavky)
- Prístup k Centru znalostí (Portál)
- Telefonické zadávanie požiadaviek (operátor podpory nie je riešiteľom)
- Hot-Line (viď Cenník)
- Vzdialený prístup (viď Cenník)
- Výjazd
- Reakčná doba (Pri nahlásení do 14:00 pracovného dňa)
- Uzavretie požiadavky (V prípade účasti 3tej strany – dohodou)
- Úhrada odmeny a nákladov Poskytovateľa
- Cena výkonov (viď Cenník)
- Cena tovaru a materiálu (viď Cenník)
- Pracovná doba 9×5 (Po – Pia; 9:00 – 17:00)
- Pracovná doba 24×7 (Po – Ne; 9:00 – 22:00; len hot-line a vzdialený prístup)
Ad hoc (NEzmluvný)
- Portal
- Áno
- Nie
- Za príplatik
- Za príplatik
- Áno
- Nasledujúci pracovný deň
- 2. nasledujúci pracovný deň
- Hotovosť alebo karta
- Cenník
- Cenník
- Áno
- Nie
Zmluva
- Portál
- Áno
- Áno
- Áno (minútova tarifikácia)
- Áno (minútova tarifikácia)
- Áno
- 2h
- Nasledujúci pracovný deň
- Zberná faktúra/mesiac
- 20% zľava (okrem dopravy)
- 10% zľava
- Áno
- SLA 24×7
Pre oba spôsoby poskytovania podpory je však potrebná registrácia na Portáli podpory. Registrovať sa môžete bezprostredne pred zadaním požiadavky, registrácia však vyžaduje schválenie, čo môže predĺžiť čas kedy budete môcť Vašu požiadavku zadať a teda sa jej budeme môcť venovať.
Odporúčame preto registráciu v predstihu, bez toho aby ste mali v jej čase aktuálnu požiadavku na podporu. Pre registrovaných klientov je k dispozícií aj Centrum znalostí, čo je ďalšia forma poskytovanej podpory, v tomto prípade bezplatná.
Link na registráciu a zadávanie požiadaviek:
Všeobecné obchodné podmienky poskytovania Podpory:
Cenník úkonov
podpory: